بلاگ

بهترین عطرهای مردانه چهار فصل همراه با معرفی 11 عطر مردانه

چرا باید بهترین عطرهای چهار فصل مردانه را بشناسید؟ آیا واقعا عطری وجود دارد که برای تمام فصول مناسب باشد؟ عطر مردانه چهار فصل چه ویژگی هایی دارد؟ اگر شما هم با همچین سوالاتی مواجه شده اید کافی است تا پایان این محتوا همراه ما باشید. تا هم با بهترین عطرهای مردانه چهار فصل آشنا شوید و هم به جواب سایر سوالات خود برسید.

خصوصیات عطر های چهار فصل مردانه چیست؟

عطر و ادکلن های چهار فصل مردانه و یا زنانه بایستی به شکلی طراحی شوند که بتوان از آنها هر زمانی استفاده کرد و خوب این ویژگی به راحتی به وجود نمیاید. به طور کلی عطر های سنگین گرم هستند و عطرهای خنک عطرهایی به نسبت سبک تر می باشند.

عطر های گرم بیشتر مناسب فصول سرد می باشند و عطر های خنک هم مناسب فصل های گرم تر هستند. از این رو یک عطر چهار فصل بایستی یک تعادل را رعایت کند تا از آن بتوان هر زمانی استفاده کرد.

اگر عطری که مناسب فصل زمستان است را در سایر فصل ها استفاده کنید یا سردرد می شوید و یا اینکه کیفیت واقعی آن عطر را حس نخواهید کرد. پس اگر به دنبال عطر مردانه مناسب همه فصل ها می‌گردید که از آن هر زمانی استفاده کنید حتما نیم نگاهی به 11 عطر چهار فصل مردانه‌ای که در این محتوا برای شما معرفی کردیم داشته باشید.

معرفی 11 تا از بهترین عطرهای مردانه چهار فصل

همان طور که بالاتر اشاره کردیم در این قسمت سعی داریم تا شما عزیزان را با 11 عطر چهار فصل مردانه آشنا کنیم. شما می توانید هر کدام از عطر ها را که به آن علاقه مند بودید را از سایت آبان سا تهیه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این عطر ها و همچنین تهیه کردن آنها کافی است تا بر روی تصویر عطر مورد نظر کلیک کنید.


  • Dior Sauvage

زمانی که حرف از عطر های معروف می شود ساواج دیور قطعا جزو آنها قرار می گیرد. یکی از پر فروش ترین عطرهای جهان که به واسطه رایحه های دلپذیر و همچنین پرکاربرد بودن آن، همواره مورد توجه علاقه مندان به عطر است. ساواج دیور عطر چهار فصل مردانه‌ای است که شما می توانید از آن در هر جا و مکانی استفاده کنید.

یک عطر مردانه مناسب تمامی فصول که هم با استایل های کلاسیک دل نشین است و هم با استایل هایی که کمی اسپرت تر هستند. رایحه این عطر مردانه قدرتمند، فلفلی است اما قرار نیست با یک رایحه تیز و تند مواجه شوید.


  • Creed Aventus

هر چقدر از جذابیت این عطر برای شما بگوییم کم است. کرید اونتوس هرچند بیشتر برای فصل بهار توصیه می شود اما می توانید از آن در سایر فصول هم استفاده کنید و لذت ببرید. این عطر مردانه چهار فصل با یک استایل کلاسیک بهترین تاثیر گذاری را خواهد گذاشت.

اگر به دنبال یک عطر بینظیر می گردید که از قضا عطر و ادکن مردانه چهار فصل هم باشد؛ کرید اونتوس یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود. هر عطر روح به خصوص خودش را دارد پس فراموش نکنید که هنگام استفاده از این عطر استایلی رسمی داشته باشید.


  • Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge

کمتر عطری را پیدا خواهید کرد که ترکیبات آن به اندازه باکارات رژ کم باشند. عطرهای امروزی از رایحه های مختلف شیمیایی و گیاهی تشکیل شده اند؛ اما باکارت رژ فقط از چند عنصر طبیعی تشکیل شده و رایحه آن واقعا ماورایی است.

ماندگاری و پخش بوی این عطر فوق العاده است. از این عطر بهتر است که در فصل زمستان استفاده شود اما در سایر فصل ها هم از آن لذت خواهید برد. در ضمن باکارات رژ صرفا عطر چهار فصل مناسب آقایان نیست و برای خانم ها نیز این عطر مناسبی بوده و از آن لذت خواهند برد.


  • CHANEL Bleu de Chanel

اگر قرار باشد این عطر را در سه کلمه خلاصه کرد آن سه کلمه جذاب، شکیل و قدرتمند خواهند بود. این عطر چهار فصل مردانه به گوش اکثر علاقه مندان به دنیای عطر آشنا است. عطری که ساخته شده است تا رایحه مدیران و مردان قدرتمند باشد.

طبعی خنک دارد اما رایحه آن هم مانند ظاهرش خشن و مردانه است. یک عطر شور انگیز که ساخته شده برای اینکه بر روی یک کت و شلوار مشکی رسمی مردانه اسپری شود. اگر به دنبال عطر رسمی مردانه ای می گردید که طبع خنک داشته باشد و شیک هم باشد بلو شنل را فراموش نکنید.


  • Versace Dylan Blue

ورساچه یکی از برندهای مطرح در حوزه عطر و ادکلن است. اگر بخواهیم به شما یکی از بهترین عطرهایی که این برند روانه بازار کرده است را معرفی کنیم؛ قطعا دیلان بلو یکی از آن ها خواهد بود.

این عطر در سال 2014 به بازار عرضه شد و دارای رایحه‌ای تلخ و مرکباتی است. عطر ورساچه دیلان بلو یک عطر چهار فصل مردانه است که رایحه های آن شما را شگفت زده خواهد کرد. بعد از اسپری کردن این عطر، بوی اسپایسی مانندی را حس خواهید کرد که امضای این عطر چهار فصل است.


  • Escentric Molecules Molecule 02

عطر مولکول 02 اسنتریک مولکولز مردانه یک رایحه ی تند و ملایم دارد که استفاده از آن را برای تمام فصول مناسب کرده است. قطعا یکی از بهترین ترکیبات رایحه ای که تا به حال وجود داشته، در این عطر نهفته است.

این عطر هم توسط آقایان و هم توسط بانوان استفاده می‌شود، اما تمایل استفاده در آقایان به دلیل رایحه‌ی تندی که دارد بیشتر است. قطعا از خرید این عطر مردانه چهار فصل نا امید نخواهید شد و تبدیل به یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد شد.


  • Yves Saint Laurent Y

در ادامه معرفی بهترین عطرهای چهار فصل مردانه، می‌خواهیم یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین عطرهای این حوزه را به شما معرفی کنیم. عطر عطر وای ایو سن لورن با رایحه تلخ شما را مدهوش خود خواهد کرد.

رایحه اولیه آن ترنج و زنجبیل، رایحه میانی آن شمعدانی، سالویا، دانه سرو کوهی و رایحه پایه آن دانه تونکا، صمغ کندر، سرو و چوب است. شاید ترکیباتی که در این عطر وجود دارد یکی از بهترین و خوشبوترین ترکیبات رایحه ای باشد که به سراغ آن رفته اید.


  • Dior Sauvage Elixir

در ابتدای این مقاله ما به شما عطر دیور ساواج را به عنوان یکی از بهترین عطرهای مردانه مناسب همه فصل ها معرفی کردیم. حال به شما ورژنی خاص تر این عطر را که دیور ساواج الکسیر نام دارد معرفی می‌کنیم.

می‌توان گفت که رایحه های الکسیر بسیار خاص تر هستند و با تندی و طبع ملایمی که دارد، شما را بسیار راضی خواهد کرد. فراموش نکنید که ماندگاری این عطر بسیار مناسب است و می‌توان در همه‌ی فصول سال از آن استفاده کرد؛ به همین دلیل انتخاب همیشگی بسیاری از افراد این عطر خوشبو مردانه چهار فصل است.


  • Diesel Bad Intense

عطر دیزل بد اینتنس یک محصول پرطرفدار از برندی ایتالیایی است. به دلیل وجود رایحه‌ای تلخ و گرم، این عطر بسیار خاص پسند است و معمولا افرادی با پرستیژ خاص آن را می‌پسندند.

برای اینکه این عطر مردانه را استفاده کنید محدودیت خاصی ندارید و مناسب تمام فصل ها است. آقایانی که به دنبال یک عطر خاص برای مهمانی ها و مجالس خود هستند باید عطر دیزل بد اینتنس را امتحان کنند.


  • Hugo Boss Boss Orange for men

اگر به دنبال یک عطر همه فن حریف هستید قطعا عطر بوس اورنج هوگو بوس مناسب شما خواهد بود. عطری که تلخیه ملایمی دارد و بو کردن آن شما را خسته نمی‌کند.

وقتی رایحه‌ی چوبی ادویه‌ای این عطر برای بار اول به مشام شما می‌رسد واقعا شگفت زده خواهید شد.  قطعا بعد از استفاده از ای عطر، حسی مردانه به شما متقل می‌شود که برای یکی از بهترین عطرهای مردانه چهار فصل بسیار ایده آل است.


  • Paco Rabanne 1 Million

پاکو رابان وان میلیون عطری خاص و متمایز که متفاوت بودن آن را می توانید از بطری خاصش حدس بزنید. طبع وان میلیون گرم است که آن را برای فصل زمستان دلپذیر تر می کند. اما شما می توانید از آن به عنوان یک عطر چهار فصل مردانه هم استفاده کنید چرا که در سایر فصل ها هم دلپذیری خودش را نگه می دارد.

اگر به دنبال عطر چهار فصل مردانه ای می گردید که آن را هدیه دهید و یا یک عطر با روحیه اغوا گرانه می خواهید وان میلیون انتخاب بسیار مناسبی برای شما می تواند باشد.

حرف پایانی

هنگام انتخاب عطر حتما دقت کنید که باید عطری را تهیه کنید که مناسب فصلی که قصد استفاده از آن را دارید باشد. اگر هم دوست دارید عطری مردانه را تهیه کنید که از آن در تمام فصل ها استفاده کنید شما باید به دنبال عطری مردانه و چهار فصل باشید تا همه جا برای شما کاربرد داشته باشد.

در این محتوا ما سعی کردیم 11 تا از بهترین عطرهای مردانه چهار فصل را برای شما معرفی کنیم. اگر تا به حال از هر یکی از این عطر ها استفاده کردید و یا سوالی در مورد هر کدام از این عطر ها دارید حتما برای ما بنویسید تا سایر افراد هم بتوانند از نظرات شما استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *