بلاگ

بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران را بشناسید

اگر شما به دنبال بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که در اینجا به معرفی 8 تا از خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران می‌پردازیم تا شما را در خریدتان راهنمایی کنیم.

شاید به نظر بسیاری از مردان، داشتن ظاهری آراسته، اتوکشیده و شیک با پوشش مناسب برای اثرگذاری بر مخاطب و جلوه با وقار کافی باشد؛ اما آنچه شما را در نظر اطرافیان، همکاران یا دوستان، جذاب، اثرگذار و ابدی می‌سازد، رایحه ماندگار و خوشایند ادکلن خاصی است که استفاده می‌کنید.

انتخاب خوشبوترین عطر مردانه برای هر شخص بسته به سن، سلیقه و جایگاه اجتماعی متفاوت است. به عنوان مثال بهترین و خوشبوترین ادکلن مردانه در ایران برای یک پسر نوجوان مسلما با بهترین ادکلن برای مرد میانسال متفاوت خواهد بود.

حتی ادکلنی که شما در یک مصاحبه کاری استفاده می‌کنید با آنچه در  مراسم آشنایی با همسر آینده تان استفاده می‌کنید باید  متفاوت باشد. علی رغم تفاوت میان سلایق مختلف اما همیشه یک مساله در انتخاب عطر مردانه و زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است و آن هم مادگاری ادکلن است.

در اینجا علاوه بر شمردن برجسته ترین ویژگیهای بهترین و خوشبوترین عطرها، بهترین عطر مردانه ایرانی را نیز معرفی خواهیم کرد پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید:

بهترین و خوشبوترین عطر مردانه در ایران کدام است؟

از میان همه محصولات متنوعی که در بازار عطرهای مردانه عرضه می‌شود انتخاب خوشبوترین عطر و ادکلن مردانه در ایران بسیار دشوار است؛ به ویژه این که چه عطری را چه زمانی استفاده کنید.

به طور مثال برای استفاده در شب رایحه های گرم و تند مناسب است اما برای مصرف عطر در روز بهتر است از رایحه گلهای بهاری و یا مرکبات استفاده کنید.

چرا که عطرهای تند به هیچ وجه مناسب استفاده در روز که غالبا در محل کار و مکان های عمومی حضور دارید نیستند و شما را بیش از حد انگشت نما می‌کنند.

حتما تا به حال در مکان‌های عمومی به افرادی برخورد کردید که با خیال استفاده از یک عطر خوشبو اما انتخاب نامناسب آن، موجب می‌گردند که دیگران از آنها فاصله گرفته و به نوعی از جمع رانده می‌شوند.

گرچه ممکن است قیمت بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران در ابتدا کمی زیاد به نظر برسد اما هزینه ای که برای آن می‌پردازید در مقابل آنچه به شما ابهت و وقار بخشیده و جایگاه اجتماعی که به شما می‌دهد، بسیار ارزشمدتر است.

البته اگر قیمت و ارزانی یک عطر مردانه برای شما مهم است در محتوایی دیگر خوشبوترین عطرهای مردانه ارزان را به شما معرفی کردیم تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید.

8 مورد از بهترین و خوشبوترین عطر مردانه در ایران

در لیست بهترین و خوشبوترین عطر مردانه در ایران که در حال حاضر می‌توان گفت با ویژگی های بالا مطابقت داشته و از دید مشتریان درصد رضایت بیشتری را کسب کرده اند. می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • عطر مردانه اونتوس کرید

عطر Creed Aventud به پادشاه عطرها شهرت دارد و بدون تردید یکی از جسورانه ترین روایح تاریخ است. این عطر منحصر بفرد مسلما خوشبوترین عطر مردانه در ایران است که با الهام از زندگی دراماتیک یک امپراتور تاریخی به وجود آمده با رایحه خنک و تلخ در عین شادابی و نشاط، وقارو ابهت شما را نشان می‌دهد.

برای شناخت بیشتر این محصول نت های ان را ذیلا برای شما ارائه می‌دهیم تا با راز جذابیت بهترین و خوشبوترین عطر مردانه در ایران آشنا شوید. این عطر دارای نت های اولیه شامل: لیمو، فلفل صورتی، سیب، ترنج و انگور سیاه و نت های میانی: آناناس، یاس و نعناع هندی و در نهایت نت های پایانی: توس، عنبر، چوب سدر، خزه بلوط و مشک است.


  • عطر توسکان لدر تام فورد

Tom Ford TUSCAN LEATHER یک عطر گرم و تلخ که برای مردان است. این عطر که در صدر لیست خوشبوترین عطر مردانه قرار می‌گیرد،  فوق العاده شیک با پخش بوی عالی و ماندگاری طولانی است. تام فورد یکی از مشهورترین برندهای عطر است که با تولید عطر TUSCAN LEATHER نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

برای خرید بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران این گزینه هم یکی از بهترین گزینه هاست. نت های اولیه این عطر شامل رایحه تمشک، آویشن، زعفران است. نت های میانی آن را  رایحه یاس، صمغ کندر تشکیل می‌دهد. در انتها نت های پایانی شامل رایحه جذاب چوب، جیر، چرم، کهربا ست.


  • عطر مردانه ساواج دیور

بیستر افرادی که به دنبال بهترین و خوشبوترین عطرها هستند تا به حال نام برند دیور را شنیده اند. این برند عطرهای مردانه و زنانه متفاوتی را به بازار عرضه کرده است که شاید معروف ترین آن ها عطر ساواج دیور باشد. عطر ساوج با رایحه‌ای تلخ و خنک شما را شگفت زده خواهد کرد.

ترکیبات مرکباتی موجود در این عطر یکی از بهترین رایحه ها را به وجود آورده است که می‌تواند امضای شخصی شما باشد. اگر به دنبال بهترین و خوشبوترین عطر مردانه در ایران هستید قطعا ساواج یکی از این موارد است.


  • عطر مردانه دیزایر بلو دانهیل

نظرات مختلفی در مورد عطر مردانه دیزایر بلو دانهیل گفته شده است، اما موردی که این عطر را بسیار متمایز کرده گروه بویایی معطر سبز آن می‌باشد. یک عطر سرد و تلخ که برای بهار و تابستان بسیار مناسب است.

معمولا عطرهای مردانه برند دانهیل رایحه های همه پسندی دارند که دانهیل آبی یکی از همین موارد است. این عطر را می‌توانید با انواع استایل ها و مکان ها ست کنید و از داشتن یک عطر ادکلن خاص لذت ببرید.


  • عطر مردانه وان میلیون پاکورابان

عطر مردانه وان میلیون پاکورابان یکی از خوشبوترین عطرهایی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. این عطر دارای طبعی گرم است که با رایحه‌ی تلخ خود، می‌تواند در پاییز و زمستان همراه خوبی برای شما باشد.

نشان شمش طلایی که در طراحی آن به کار رفته است، نشان دهنده قدرت و ثروت برای آقایان خواهد بود. شاید بتوان گفت که این عطر بسیار خاص است و تا به حال بسیاری از افراد، از خرید آن راضی بوده‌اند.


  • عطر مردانه پگاسوس پارفومز د مارلی

یرند مارلی یکی از معروف ترین بندهای عطر و ادکلن است که عطرهای متفاوت و جذابی را تا به حال عرضه کرده است. اما یکی از پرطرفدارترین و خوشبوترین عطرهایی که این برند به بازار عرضه کرده است، عطر مردانه پگاسوس پارفومز د مارلی می‌باشد.

این عطر طبعی گرم دارد که با گروه بویایی شرقی سرخس گونه ها به خوبی هرچه تمام تر ترکیب شده و رایحه‎ای فوق‌العاده را تشکیل داده است. اگر به دنبال یک عطر همه چیز تمام هستید، خرید عطر مردانه پگاسوس مارلی را فراموش نکنید.


  • عطر مردانه سیلور سنت بوگارت

شاید دیدن عطر مردانه سیلور سنت بوگارت در این لیست کمی غیر منتظره باشد، اما این عطر جزو پرطرفدارترین و خوشبوترین عطرهایی است که ایرانیان دوست دارند. یک رایحه‌ی قدیمی و نوستالژیک که کمتر کسی به مشامش نرسیده است.

این عطر تلخی بسیار خاصی دارد که استفاده از آن را برای بهار و تابستان فوق‌العاده کرده است. اگر هنوز این عطر را استفاده نکرده اید، تنها یکبار به سایت عطر آبان سا اعتماد کرده و برای خرید این عطر جذاب اقدام کنید.


  • عطر مردانه فراگرنس ورد اونیرو

این ادکلن مردانه یکی از بهترین و خوشبوترین عطر مردانه در ایران است. ادکلن اونیرو رایحه ای فوق العاده خوشبو و مدرن داشته که مناسب هر محل و هر زمانی از قبیل محل کار، مهمانی ها دورهمی ها و.. است. اگر می‌خواهید خوشبوترین ادکلن مردانه در ایران را تهیه کنید که در همه جا کاربرد داشته باشد ما این ادکلن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این ادکلن شامل رایحه ای فرامموش نشدنی از نت های اولیه ی گریپ فروت، آب دریا، پرتقال ماندراین است. در نت های میانی می‌توان رایحه گل یاس و برگ بو را یافت. در نت های پایانی رایحه عنبر، خزه بلوط، چوب درخت گایاک به استشمام می‌رسد.

شناخت عطرهای اصل و خوشبو

با وجود هزینه های بالایی که برای خرید بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران می‌پردازیم یکی از مهمترین دغدغه های همه ما هنگام خرید بهترین و خوشبوترین عطر مردانه در ایران این است که چطور عطر های تقلبی را از عطرهای اصل تشخیص دهیم؟

اولین قدم برای تشخیص عطر تقلبی از جنس اصلِ آن، شناخت فروشنده عطر و ادکلن است. در این موردِ خاص که ریسک جنس تقلبی زیاد است و تشخیص جنس اصلی و تقلبی حتی برای حرفه ای ترین افراد هم بسیار دشوار است.

بهتر آن است که همیشه از فروشندگانی که دارای نام و نشان تجاری بوده، اطلاعات تماس و ارتباط با آنها در دسترس است و پاسخگوی سوالات مشتریان هستند خرید کنید.

مراقب باشید که هیچ زمان برای خرید بهترین و خوشبوترین عطر مردانه در ایران از فروشندگان بی نام و نشان که شناختی از آنها ندارید اقدام نکنید. به ویژه از دست‌فروشانی که عطرهای دارای بسته بندی های ارزان قیمت ارائه می‌کنند، چیزی نخرید چرا که هیچ ضمانتی برای خرید شما وجود ندارد.

نکته بعدی برای انتخاب خوشبوترین و بهترین عطرهای مردانه در ایران که اصل بوده و تقلبی نباشد این است که اطلاعات محصول را به درستی چک کنید.

برای یافتن خوشبوترین عطر مردانه در ایران اطلاعات درج شده بر روی محصول و توضیحات فرشنده بر روی وبسایت می‌تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کند. قیمت این عطرها در ایران تنوع زیادی دارد و نمی‌توان یک قیمت یکسان برای آن‌ها یافت، در نتیجه این انتخاب سخت تر هم خواهد شد.

ویژگی اصلی بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه

علی رغم وجود بسیار از عطرهای خوشبو در ایران اما بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران دارای ویژگی های یکسانی هستند. به عنوان مثال در تولید عطرهای مرغوب از محصولات طبیعی بجای مواد صنعتی و شیمیایی استفاده شده است؛ همچنین ماندگاری بیشتری از محصولات نامرغوب دارند.

مدت زمان ماندگاری عطرها معمولا بر روی بسته بندی اصلی آنها نوشته شده است و می‌توانید با مقایسه طول مدت ماندگاری عطرها بهترین آنها را انتخاب کنید. نکته بعدی این است که بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران دارای بسته بندی مناسب و اطلاعات محصول بر روی بسته بندی هستند.

ما شاید بتوانیم ظاهر بسیاری از افراد که با دیگران متفاوت هستند را تحمل کنیم اما بوها اثرگذارترین چیزها برای ماست. علی رغم آنچه گفته شد می‌توانید با خیال راحت از بوهای تند برای مهمانی های شب استفاده کنید.

چرا که استفاده در شب از رایحه های تند و گرم، با نت چوب و مشک اند که به شما جذابیت می‌بخشند و هر کس که این رایحه را حس می‌کند را به سمت خود می‌کشاند.

عطرهای بی نام نشان یا عطرهایی که در بسته بندی های بی کیفیت عرضه می‌شوند از مرغوبیت مناسب برخوردار نیستند. با توجه به ویژگی های فوق، ادکلن ها و عطر ها دارای ویژگی های منحصر بفرد و متمایزی هستند که سنجش بر اساس قیمت را بسیار دشوار می‌کند و باید پیش از هرچیز به سایر ویژگی های آن توجه کرد نه قیمت محصول.

خرید بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران

خوشبوترین ادکلن مردانه در ایران را می‌توانید در ویترین محصولاتی که ما ارائه می‌دهیم با خیال آسوده تهیه کنید. از بین تمام انچه در بالا گفته شد، راز جذابیت و تاثیرگذاری، اعتماد به نفس و جسارت از مسیر انتخاب درست عطر و ادکلن مردانه می‌گذرد.

مجموعه آبان سا نه تنها دارای تمام ویژگی های فوق است بلکه بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران را با قیمت بسیار عالی و کیفیت بالا عرضه می‌کند. این عطرهای مردانه را در ویترین محصولاتی که ما ارائه می‌دهیم با خیال آسوده تهیه و خرید کنید.

ما دنیای پیچیده عطرها را برای شما ساده کرده ایم چرا که با عرضه مجموعه ای از بهترین ادکلن های مردانه ایران که  دارای ضمانت اصل بودن، بسته بندی مناسب و مرغوب و پشتیبانی عالی هستند انتخاب برای شما ساده است.

در صورتی که بخواهید بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران با قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن به عنوان هدیه تهیه کنید، هر یک از عطرهای مردانه موجود دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند که مخاطب را مسحور خود کرده و تحسین همگان را بر می‌انگیزد و می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *